ZAMÓWIENIE

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas
składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego
zamówienia.

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Poinformuj nas o tym drogąmailową po złożeniu zamówienia lub w uwagach do zamówienia.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Wmomencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z nasząinfolinią.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z naszą infolinią.

Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podającuzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Potym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż jeponownie.

System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów,przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłanaskontaktuj się z nami telefonicznie, zobaczymy co da się zrobić!

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU

Możesz napisać do nas zapytanie, zdecydowana większość produktów zaraz po dotarciu na magazynzostaje opublikowana ponownie. Obserwuj również nasz fanpage na facebooku oraz stronęinternetową gdzie na bieżąco uzupełniamy brakujące towary.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Niestety nasz sklep online obecnie nie udostępnia wysyłki poza granice Polski, ale firma La Pampasmoże podjąć się takich wysyłek za pośrednictwem zamówienia drogą mailową lub telefonicznie –zapytaj!

Niestety nasz magazyn służy tylko i wyłącznie do wysyłek paczek za pośrednictwem firm kurierskich.Na moment obecny odbiór osobisty jest niemożliwy.

W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują siętam dane do przelewu oraz numer zamówienia.
Odbiorca: La Pampas Kamil Czyż
Bank: Alior Bank
W tytule przelewu podajemy numer zamówienia

Przykład: Numer zamówienia 1350
Numer konta: 86 2490 0005 0000 4530 4710 4062
Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL86249000050000453047104062
SWIFT/BIC: ALBPPLPWXXX

ZWROTY/WYMIANY

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotachznajdziesz
tutaj. (/zwroty-i-reklamacje)

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnegozamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówieniezwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie.Informacje o zwrotach znajdziesz
tutaj. (/zwroty-i-reklamacje)

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłekwysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty dozamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

REKLAMACJE

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowany produkt do naszego magazynu.

Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj. (/zwroty-i-reklamacje)

Reklamację należy zgłosić, gdy zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiadaja
wady fabryczne.

W przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić reklamację najpóźniej w ciągu 2 tygodni od chwili,
gdy towar wykazał swoją wadliwość. Przekroczenie tego terminu spowoduje utratę uprawnień, co
oznacza, że sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności. Zawiadomienie sprzedawcy to jedyny
obowiązek konsumenta, dlatego ważne jest złożenie reklamacji na piśmie, aby w razie wątpliwości
wykazać fakt zawiadomienia sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne
powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do
zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do
dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę
otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.